Vragen & antwoorden omtrent online zorg – Medisch centrum Molenhoek – Heerlen
van Lennepstraat 4 6416EG Heerlen Spoed 045-5415174
Header afbeelding

Terug naar overzicht

Vragen & antwoorden omtrent online zorg

Starten met uw zorg online

Hoe maak ik een Uw Zorg online account aan?

Kan ik de app op hetzelfde apparaat samen met bijvoorbeeld een gezinslid gebruiken?

Moet ik apart een account aanmaken voor mijn kind, vader of moeder? Is hier een uniek e-mailadres voor nodig?

Wat is een beveiligingscode (of sessiecode) en hoe werkt het? 

Hoe voeg ik een (extra) zorgverlener toe in de Uw Zorg online app?

Inloggen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten? 

Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen 

Account beheren

Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?

Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?

Wat moet ik doen met mijn account als ik ben verhuisd?

PGO/MedMij

Wat is een PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)?

Wat is MedMij?

Hoe kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?

Bij welke zorgverleners kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?

Ik krijg een foutmelding bij het opvragen van de MedMij gegevens van mijn praktijk of instelling.

Is het ophalen van mijn gegevens via MedMij veilig?

Waarom moet ik inloggen met DigiD om mijn gegevens via MedMij op te halen?

 

 

Publicatiedatum: 27-01-2023