Mijn Huisarts Online app & veel gestelde vragen
U kunt online uw zorg regelen wanneer het u uitkomt. Dit kan via de Mijn Huisarts Online app. Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android). Met de app heeft u altijd uw medische gegevens bij de hand. De communicatie vindt altijd plaats via een veilige verbinding.
Wat kan ik met de app?
Met de Uw Zorg online app en op de website van uw huisarts
- kunt u online een afspraak maken,
- stelt u vragen aan uw huisarts,
- vraagt u gemakkelijk een herhaalrecept aan,
- heeft u inzage in uw gegevens over uw gezondheid,
- vindt u gegevens over uw huisartspraktijk.
Veel gestelde vragen en meer informatie
Starten met uw zorg online
Kan ik de app op hetzelfde apparaat samen met bijvoorbeeld een gezinslid gebruiken?
Wat is een beveiligingscode (of sessiecode) en hoe werkt het?
Hoe voeg ik een (extra) zorgverlener toe in de Uw Zorg online app?
Inloggen
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen
Account beheren
Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?
Wat moet ik doen met mijn account als ik ben verhuisd?
PGO/MedMij
Wat is een PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)?
Hoe kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Bij welke zorgverleners kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Ik krijg een foutmelding bij het opvragen van de MedMij gegevens van mijn praktijk of instelling.
Is het ophalen van mijn gegevens via MedMij veilig?
Waarom moet ik inloggen met DigiD om mijn gegevens via MedMij op te halen?